Ποιές τροφές μπορούν να φρενάρουν την πείνα μας

Αξιολόγηση Χρήστη: 0 / 5

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά
 

nutrition

Πεινάτε συνέχεια; Θέλετε να αισθάνεστε χορτασμένοι αλλά να μην παχαίνετε; Μπορείτε να καταναλώνετε τροφές υγιεινές που θα σας βοηθήσουν να διατηρήσετε το επιθυμητό βάρος.

Φασόλια,φακές, αρακάς, ρεβύθια.

Τα φασόλια, οι φακές, ο αρακάς και τα ρεβύθια  περιέχουν υδατάνθρακες, πρωτείνες και φυτικές ίνες. Επιπλέον χαρίζουν στον οργανισμό ενέργεια και διατηρούν τη χοληστερόλη σε χαμηλά επίπεδα. Επομένως είναι ανεπιφύλακτα ο καλύτερος σύμμαχος για την υγιεινή και ισορροπημένη μας διατροφή.

Σούπα

 Ο ζωμός και τα λαχανικά που περιέχουν και οι πλέον απλές στην παρασκευή τους σούπες, είναι η καλύτερη επιλογή για να νιώθουμε χορτάτοι για μεγαλύτερο διάστημα. Όσο για τη θερμιδική τους αξία, είναι ελάχιστη. Επιλέξετε οποιαδήποτε σούπα της αρεσκείας σας. Είναι ελαφριές, εύπεπτες και βοηθούν στην απώλεια βάρους.

Επιδόρπιο βρώμης

Δοκιμάστε το και δεν θα το μετανιώσετε, καθώς θα δείτε την πείνα σας να μειώνεται αισθητά μέσα στη μέρα.

Πορτοκάλια

Το 86% του συγκεκριμένου εσπεριδοειδούς, αποτελείται από νερό, ενώ επίσης το πορτοκάλι είναι πλούσιο σε περιεκτικότητα φυτικών ινών. Τα πορτοκάλια είναι η καλύτερη και θρεπτικότερη επιλογή για να νιώσετε χορτάτοι και να αποφύγετε τις συνεχείς «ατασθαλίες» μέσα στη μέρα. Να θυμάστε πάντως ότι ο χυμός του πορτοκαλιού δεν προκαλεί το ίδιο αίσθημα πληρότητας που δημιουργεί το πορτοκάλι από μόνο του.

Μήλο

 Σταθερή επιλογή στο διατροφολόγιό μας, τα μήλα είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και συμβάλλουν δραστικά στην καλύτερη λειτουργία της πέψης. Έρευνες έχουν δείξει ότι τρώγοντας ένα μήλο 20 λεπτά πριν από το κυρίως γεύμα μας, μειώνουμε σημαντικά την ποσότητα τροφής που πρόκειται να καταναλώσουμε στη συνέχεια.

Ξηροί καρποί

Μελέτες έχουν δείξει ότι εκείνοι που συνηθίζουν να καταναλώνουν ξηρούς καρπούς συχνά, είναι κομψότεροι από εκείνους που δεν καταναλώνουν καθόλου.

Λευκόσαρκες πατάτες με τη φλούδα

Αναμφίβολα οι πατάτες κατέχουν τα πρωτεία στις τροφές εκείνες που μας χαρίζουν το αίσθημα πληρότητας για πολλές ώρες. Οι ειδικοί επιμένουν ότι οι πατάτες μας κάνουν να νιώθουμε τρεις φορές περισσότερο χορτάτοι, από ό,τι θα νιώθαμε αν καταναλώναμε λευκό ψωμί. Με μια όμως διαφορά: πρέπει να τρώμε και τον εξωτερικό τους φλοιό και να τις προτιμάμε βραστές ή ψητές.

Τόνος

Τόνος σε νερό: Περιέχει περισσότερες πρωτεΐνες από κάθε άλλο ψάρι, χωρίς να έχει πολλά λιπαρά και μόλις 120 θερμίδες ανά 100 γραμμάρια.

Ντοματίνια

Μικροσκοπικά, αλλά πολύ θρεπτικά και χορταστικά, 5 ντοματίνια φρενάρουν την πείνα σας τουλάχιστον για μιάμιση ώρα, με μόλις 120 θερμίδες.

Σταφύλια

100 γραμμ. σταφύλια αντιστοιχούν σε 70 θερμίδες και σας δίνουν μεγαλύτερη αίσθηση πληρότητας απ' ό,τι μία ολόκληρη σοκολάτα, ικανοποιώντας την ανάγκη σας για κάτι γλυκό.

Πίνετε νερό.

Παρέχει πλήρη ενυδάτωση και συνάμα κόβει και την όρεξη πριν από το γεύμα. Μάθετε σε όλη την οικογένεια να εντάξει στη διατροφή της τα φρούτα, τα όσπρια και τα λαχανικά. Μαγειρεύοντας όλοι μαζί, παίζοντας παιχνίδια με κύριο πρωταγωνιστή τα φρούτα και τα λαχανικά, τα παιδιά είναι σε θέση να αντιληφθούν την σημαντικότητα αυτών των τροφών.

Γιαούρτι

Το γιαούρτι αποτελεί εύγευστο τρόπο για την απώλεια βάρους λόγω των πρωτεϊνών του. Ο οργανισμός καίει περισσότερες θερμίδες χωνεύοντας την πρωτεΐνη απ΄ ότι τους υδατάνθρακες. Έτσι όσοι τρώνε γιαούρτι χωρίς λιπαρά, ή με λίγα λιπαρά και λίγη ζάχαρη καίνε θερμίδες.

Πράσινο τσάι

Αρκετές έρευνες υποδεικνύον ότι το πράσινο τσάι μπορεί να προάγει την απώλεια βάρους ενεργοποιώντας τον οργανισμό ώστε να κάψει κοιλιακό λίπος. Το πράσινο τσάι περιέχει κατεχίνες, που μπορεί παροδικά να επηρεάσουν το μεταβολισμό. Για να λάβετε τα μεγαλύτερα οφέλη μπορεί να χρειαστεί να πίνετε αρκετές φορές την ημέρα.

Ωμά λαχανικά

Τα ωμά λαχανικά είναι ξεχωριστό σνακ. Ικανοποιούν την επιθυμία για φαγητό, είναι γεμάτα νερό που βοηθά στον κορεσμό και χαμηλά σε θερμίδες. Μισό φλιτζάνι κομματισμένου σέλερι έχει 8 θερμίδες.

Αγκινάρες

Μπορεί να μην σου γεμίζουν το μάτι, αλλά οι αγκινάρες περιέχουν 6,5 γραμμ. ίνες. Ακόμα, αντιστοιχούν 60 θερμίδες σε 1 αγκινάρα μεσαίου μεγέθους.

Μπρόκολλο

Το καταπράσινο μπρόκολο περιέχει 5,1 γραμμ. ίνες. Αντιστοιχούν 55 θερμίδες σε 1 φλιτζ. μαγειρεμένο μπρόκολο.

Πλιγούρι

Το πλιγούρι περιέχει 5 γραμμ. ίνες ενώ αντιστοιχούν160 θερμίδες σε 1/2 φλιτζ. μαγειρεμένο πλιγούρι.

Please publish modules in offcanvas position.